Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Сливат се двата най-големи превозвача в България

Двете най-големи български компании за превоз на пътници обявиха своето сливане.
"Транспект" АД ще се казва новото дружество, под което ще се обеднят "Юнион Ивкони" и "Груп плюс", става ясно от регистъра на Комисията за защита на конкуренцията.
И двете компании се бяха обявили против приемането на спорния закон за създаването на автомобилна браншова камара.
"Юнион Ивкони" е транспортно-туристическо дружество, специализирано в извършване на автобусен транспорт на пътници в страната и чужбина, както и в областта на туристическите услуги.
"Груп Плюс" е транспортно дружество, чиято основна дейност е съсредоточена върху вътрешен и международен пътнически автобусен транспорт. Групата оперира автобусите с марки "Етап Адресс"и "Груп Плюс".
Двете фирми са подали уведомление до регулатора. Той от своя страна трябва да анализира пазара на обществен автобусен транспорт и да прецени как сделката ще се отрази на конкуренцията.
"Транспект" е новоучредено дружество, регистрирано в края на миналата година от Георги Атанасов и Петър Господинов, което към момента не извършва търговска дейност.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.