Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Клиентите на App Store похарчиха $1.8 млрд. за седмица

Потребителите на App Store са похарчили 1.8 млрд. долара за услугите на онлайн магазина за период от една седмица през празничния сезон.
Покупките, извършени в интервала между Бъдни вечер и Нова година, се дължат главно на разходите за игри, обявиха от Apple.
Само на 31 декември клиентите са похарчили над 540 млн. долара, поставяйки нов еднодневен рекорд, пише Fox News.
Тези цифри обаче не са особено изненадващи, предвид факта, че от месец март 2020 г. насам пандемията от новия коронавирус принуди множество потребители да разчитат все повече на технологиите, за да се обучават и да работят дистанционно, от уюта на собствения си дом.
Според данни на Twigby, националния доставчик за телефонни услуги в САЩ, 39% от американците разчитат повече на мобилните си устройства заради социалното дистанциране.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.