Групама България с фокус към корпоративното застраховане през 2016 г.

Групама България с фокус към корпоративното застраховане през 2016 г.

След като утвърди позициите си в имущественото, автомобилното и животозастраховането у нас, Групама България ще ориентира бизнес фокуса си през 2016 г в частта на корпоративното застраховане, съобщиха от компанията. „Умението на компанията постоянно да се подобрява в сферата на клиентското обслужване, в предлагането на балансирано портфолио, съчетано със стриктно премерени рискове, както и в инвестирането в областта на иновациите ще бъде усъвършенствано и през следващата година.“ , заяви изпълнителният директор на Групама за България Селин Едит Болар.

Лидер в застраховането във Франция, Групама стъпва на българския пазар през  2008 г., когато придобива застрахователните дружества на Банка ДСК – „ДСК Гаранция“ и официално се преименуват на „ Групама Застраховане“ и „ Групама Животозастраховане“. От тогава до настоящия момент Банка ДСК е ексклузивен партньор на френската компания в частта на банковото застраховане. Чрез успешното им партньорство в обща кампания за комбинирана продажба с депозит,  през 2011 г. „Групама Животозастраховане“ става носител на наградата „Най-добър комбиниран финансов продукт“ със своята застраховка „ Живот“ , свързана със структуриран бонд.  

„Налагането на прозрачност и професионализъм в обслужването на клиенти ще позволи да променим културата към застраховането в България, така че българинът да асоциира застраховането не като финансова тежест, а като необходимост, сигурност и положително изживяване“, сподели още изпълнителният директор на компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня