Meta смята да инвестира в хуманоидни роботи с изкуствен интелект

Meta Platforms създава ново подразделение в рамките на звеното си Reality Labs за разработване на хуманоидни роботи с изкуствен интелект, които могат да помагат при изпълнението на физически задачи, съобщава Ройтерс.
Компанията майка на Facebook навлиза в конкурентната област на хуманоидната роботика, присъединявайки се към конкуренти като подкрепените от Nvidia Figure AI и Tesla, тъй като появата на усъвършенствани модели на ИИ стимулира иновациите в роботиката и автоматизацията.
В бележката главният технологичен директор на Meta Андрю Босуърт заяви, че продуктовата група за роботика ще се фокусира върху научноизследователската и развойната дейност, свързана с „потребителски хуманоидни роботи, с цел да се увеличат максимално възможностите на платформата Llama“.
Llama е името на основната серия модели на Meta, които захранват нарастващ набор от продукти с генеративен изкуствен интелект в платформите за социални медии на компанията.
Групата ще бъде ръководена от Марк Уитън, бивш главен изпълнителен директор на компанията за самоуправляващи се автомобили Cruise, когото Meta нае като вицепрезидент по роботиката.
Компанията е наела и Джон Корил за вицепрезидент по търговията на дребно. Корил, който преди това е бил главен изпълнителен директор на компанията за електронна търговия с употребявани стоки The RealReal, е нает, за да разшири усилията за директна продажба на потребителите на слушалките за смесена реалност Quest на Meta и носимите устройства с изкуствен интелект, като например умните очила Ray-Ban Meta, които Meta произвежда заедно с производителя на очила EssilorLuxottica.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.