Седем души загинаха при бомбен атентат в Чечения

Седем души са загинали и 18 ранени след самоубийствен бомбен атентат в столицата на Чечения Грозни по време на празника за края на рамазана снощи, съобщи ИТАР-ТАСС.
Неизвестен мъж е задействал бомбата, докато е бил преследван от полицията. А след това е избухнала и втора експлозия на същото място. До момента никоя сепаратистка група не е поела отговорност за случилото се.
Сред ранените и загиналите има както полицаи, така и цивилни. "Злодеите показаха истинското си лице, което само доказва, че злото трябва да бъде изкоренено", заяви подкрепяният от Москва лидер на Чечения Рамзан Кадиров.
Русия отдавна се бори да овладее разрастващото се ислямистко бунтовническо движение в Северен Кавказ, след като насилието се разпространи от Чечения и към други преобладаващо мюсюлмански региони.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.