Мадона ще продължи да е лице на Dolce & Gabbanna

Мадона ще продължи да е лице на Dolce & Gabbanna

Култовата модна компания Dolce & Gabbanna (D&G) отново избра Мадона за свое рекламно лице, съобщава brandrepublic.com. Поп-певицата ще участва в представянето на есенно-зимната колекция на дизайнерската марка.

Стефано Габана, които е съосновател на компанията, е потвърдил в Twitter, че Мадона е преподписала рекламния си договор с Dolce & Gabbanna. Той е обяснил още, че новата рекламна кампания с певицата вече е стартирала със заснемането на култова фотосесия по улиците на Ню Йорк. За фотограф на поредицата от снимки е избран Стивън Крейн. „Заснемането върви много добре!!!...Тя е прекрасна!!!...Обожавам я!!!” е написал още италианцът в Twitter.

Това е втората фотосесия, в която Мадона рекламира Dolce & Gabbanna. Предишната беше заснета от същия фотограф и рекламираше модната колекция на D&G пролет/лято 2010 г. Тя показваше как Мадона мие чинии и приготвя вечеря.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса