Изкуствен интелект, истински предизвикателства: Лидерство на ново ниво

Изкуствен интелект, истински предизвикателства: Лидерство на ново ниво

Атанас Киряков, президент на Graphwise.AI, разбива митовете около изкуствения интелект и призовава лидерите да слязат от розовия облак на хайпа. В блиц интервюто той говори за най-честите заблуди около GenAI, капаните на свръхочакванията и нуждата от повече честност, образование и реалистични стратегии, честността и търпението са ключови за изграждане на доверие в технологиите.

Атанас Киряков ще участва в дискусионния панел "AI отвъд загубата на работни места и нови професии“ на форума Next Level HR 2025, организиран от списание „Мениджър“ на 15 април. Той ще се проведе в Интер Експо център с начален час 12:30. 

Ето какво коментира Атанас Киряков в аванс преди събитието:

Какви са основните предизвикателства пред бизнесите, които искат да интегрират изкуствен интелект?

Основните проблеми са свързани с това доколко е надежден и "отговорен" e AI. Как да направим така, че проверяването и коригирането на резултатите да не обезсмисли ползването му?

Също така разходите за инфраструктура, могат да набъбнат, ако реализацията не се оптимизира.

Кой е най-големият мит за AI, който искате да разсеете?

Хората мислят, че GenAI може да прави всичко и е интелигентент на всякакви теми. А неговите възможности са като на гимназист, който е бил много добър в часовете по литература и се справя зашеметяващо добре с "четене с разбиране." Но е минал с 3-ки всички други дисциплини.

Мислете за GenAI като супер ентусиазиран стажант, който се опитва да ви помогне през лятната ваканция. Ако му дадете много добри инструкции и го проверявате чест, може да бъде полезен.

Какви лидерски умения са необходими, за да се ръководи успешен AI-driven бизнес и да се изгражда доверие в технологиите?

Трябва да осъзнаваме нуждата да образоваме потребителите. Да бъдем честни и да не "надуваме балона" твърде много (въпреки, че конкурентите го правят). Да намерим начин да убедим инвеститорите, че новите AI технологиите първоначално ще увеличат R&D разходите, преди да доведат до подбрена ефективност и повече продажби.

Достъпът до събитието е свободен срещу предварително направена регистрация тук.

***

Генерални партньори: ARS, Aurubis

Основни партньори: Борика, Philip Morris Bulgaria, HORAteka

С подкрепата на: Horizons, Haelan, Fibank, Vivati, GTP.bg, Nuvolo

Институционални партньори: Българска стопанска камара, Confindustria

Медийни партньори: БНТ, dir.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ