Искат $40 млн. от Джей Ло за отменен концерт

Организаторите на отменения вече концерт на певицата Дженифър Лопес в Северен Кипър, ще поискат компенсация от звездата в размер на 35-40 млн. долара, съобщава РИА Новости.
Джей Ло трябваше да изнесе музикално шоу на 24 юли, но предварително огласената й изява предизвика остра вълна на недоволство от страна на прогонените от острова кипърски гърци. Отделно, над 20 000 души се обявиха във Facebook против участието й, а мотивът на всички недоволни е, че концертът може да се възприеме като подкрепа за Турция в кипърския конфликт.
В крайна сметка певицата реши да откаже участие. Отменянето на концерта беше оповестено на 9 юли, а в сайта на певицата към съобщението се появи и коментар, че никога и по никакъв начин Дженифър Лопес не е подкрепяла и не би подкрепила държави, формирования и режими, които се асоциират с различни форми на нарушаване на правата на човека.
Кипърските гърци приветстваха решението на Джей Ло, но сега пък турското население в Кипър е недоволно и смята, че тя се е отказала от проявата под натиска на гръцкото лоби в САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.