Официален Пекин също критува Google за показването на националния химн

И официален Пекин изрази недоволство от показването на официалния химн на Китай в търсачката Google, предаде Радио Китай. Както „Мениджър нюз“ съобщи, във вторник главата на администрацията на Хонконг Джон Лий обяви, че ще настоява пред Google при търсене на химна на града, като водещ резултат да излиза националният химн на Китай, а не досегашната протестна песен, популярна от гражданските вълнения през 2019 г.
От компанията -майка на Google обаче отхвърлиха искането на правителството на специалния административен район Хонконг да промени реда на показване на резултатите от търсенето на националния химн в своята търсачка, като се позова на алгоритъм, а не на човешка намеса. „Интернет компаниите са длъжни да предоставят правилна информация на обществеността, а не да подвеждат потребителите чрез разпространяване на фалшива информация, каза говорителят на Външно министерство Уан Уънбин на брифинг в сряда. В тази връзка говорителят на Външно министерство заяви, че националният химн е символ на държавността и представлява националното достойнство. „Пекин подкрепя Хонконг в действията му да защити достойнството на националния химн“, заяви той.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Мелони тръгва за среща с Тръмп, търси ролята на посредник
Свят |Xpress Factoring - нов финансов инструмент предлага решение за експресно оборотно финансиране и ликвидност
Финанси |Рюте: Пътят на Украйна към НАТО остава необратим
Свят |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.