Гърция въвежда Единен граждански номер

Гърция въвежда Единен граждански номер /ЕГН/ . Досега гърците не са имали такъв тип идентификация.
Занапред с ЕГН-то ще се извършват всички трансакции и операции с държавата, съобщи Нова тв. Всички чужденци с данъчен номер в южната ни съседка, законно пребиваващи работници или собственици на имоти, могат да получат комбинацията от цифри. Към момента този персонален номер не е задължителен за тях, но е препоръчителен, за да бъдат обслужвани от гръцките публични органи бързо и безопасно.
ЕГН-то ще бъде задължително от януари за всички, които имат гръцки паспорт и лична карта. В него ще бъде събрана цялата информация от данъчния и здравния номер на гражданите. Цифровата комбинация ще бъде под формата на QR код. Платформата за издаването му отваря през ноември. Целта - да бъде улеснено обслужването на гражданите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.