„Това съм аз“ - новата реклама на Adidas в Китай

В Китай идеята гражданите свободно да изразяват себе си не е нещо, което открито се окуражава и промотира. Знаем, че там човек може да бъде арестуван за изразяване на личното си мнение.

В тази връзка, за да се отличи и в духа на фирмените си ценности, немският спортен гигант Adidas представя модната си линия Originals провокативно, с кратка реклама с участието на млади, активни хора от страната.

Мотото на кампанията му е „Това съм аз“. Тя се провежда под хаштага #thisisme и изтъква индивидуалността на човека. Това всъщност е основният фокус на бранда - разбирането, че всеки човек е оригинален и трябва да се запази такъв. Което е обратно на политическата доктирина в многолюдната азиатска държава.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.