„Опитай чувството“ - новата реклама на „Кока-Кола“ (видео)
"Кока-Кола" сменя познатото по света рекламно мото "Отвори щастието" (Open Happiness) с "Опитай чувството" (Taste the Feeling), съобщава сайтът с новини от света на маркетинга и рекламата Adweek. Промяната се въвежда с цел смисълът да е по-близък до продукта - газираната напитка, и да не се насочват мислите на публиката вместо към него, към идеята за щастието.
Под ръководството на главния маркетингов директор Маркос де Куинто, компанията стартира активности, с които той иска да обедини марките й глобално. Започва с 25 нови реклами, в които акцентът е повече върху продукта.
Ето и една от тях. Това видео с красиви кадри на име "Под напрежение" е заснето с цел да достигне тийнейджърите - младата публика, която винаги е купувала и харесвала "Кока-Кола". Кадрите подчертават енергията и способността им да бъдат активни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Ключов е саундтракът - кавър на песента на Queen и Дейвид Бауи "Under pressure".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.