Ридли Скот режисира новата реклама на LG за Супербоул 2016
Светът на маркетинга отново е в треска заради наближаващия финал на лигата за американски футбол Супербоул 2016, насрочен за 7 февруари.
Традиционно, това е най-скъпото рекламно време в американския ТВ ефир за цялата година. И през 2016 г. цената на излъчването на 30-секунден рекламен спот по време на него ще бъде над 3 млн. долара.
В този телевизионен момент от годината се събират пред малкия екран в Щатите над 100 млн. души. Световните марки не изпускат възможността да се покажат пред тази голяма събрала се публика, при това ако е възможно - с по-атрактивна и запомняща се реклама.
Видеоклиповете на големите рекламодатели засега са строго охранявана тайна. Но някои интригуващи подробности лека-полека изплуват - например, че Лиъм Нийсън ще бъде звездата в телевизионната реклама на LG за тазгодишния Супербоул. Технологичната компания ще излъчи 60-секундна реклама с него, съобщава Business Insider, цитирайки Marketing Week. Режисьор е не кой да е, а Ридли Скот.
Скот е режисьорът зад най-известната реклама на Apple за Супербоул от миналото - легендарната "1984". Съпродуцент е синът му Джейк, който бе продуцент на няколко излъчвани реклами изработвани за Супербоул, включително "Lost Dog" на Budweiser.
Рекламата на LG ще изтъкне OLED технологията на телевизорите й. В мрежата се разпространява тийзър. Ето го и него.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |Годишната инфлация у нас над средната за ЕС и еврозоната
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.