Рекламно майсторство от Adidas за финала на Световното (видео)

Една от най-добрите агенции в света – TBWA от САЩ, която от 80-те години насам изработва всички кампании на Apple, направи за Adidas това майсторско видео, истинско тържество на идеята, момента и графиката в рекламния занаят.

Видеото е направено по повод финалния мач на Световното първенство по футбол в Бразилия между Германия и Аржентина. По време на целия шампионат видяхме по много от Adidas. Кампанията кулминира с излъчването на клипа и осмисля по перфектен начин присъствието на бранда в момента, когато залогът наистина е „всичко или нищо“ - мачът за купата.

„Финалният момент настъпи. Кой ще вземе трофея? Това е слава или обреченост. Черно или бяло. То е #allin или нищо“, посочва TBWA в описанието на клипа.

Ето и самата реклама. В нея се виждат Меси, Мюлер, Ди Мария, Нойер, Шюрле, Лавеци и Йозил.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.