Годзила в реклама на „Фиат” (видео)

Американското подразделение на „Фиат” се свърза с интереса към новото издание на филма „Годзила” на „Уорнър Брос Пикчърс” и „Леджендари Пикчърс”, което е по кината в САЩ от днес. То излъчи телевизионна реклама от близо минута, в която гигантското чудовище с вид на динозавър безчинства по улиците на Ню Йорк в тъмна апокалиптична нощ, докато не среща малък италиански „Фиат 500L” с петима души вътре.

Видеото има близо 6 милиона прегледа в YouTube и се радва на интерес заради очакването на филма. Маркетинг наблюдатели в Щатите коментират, че то се е вписало като различно в рекламните блокове на американския тв ефир, изпълнени с промоции на стоки от най-различно естество.

Ето и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов