Ангелите на Victoria's Secret в реклама за Супербоул
Американският бранд луксозно бельо за дамите Victoria's Secret се завръща в рекламния ефир на Супербоул за първи път от 2008 г.
Компанията представя атрактивна реклама, в която са водещи световноизвестните й "ангели" - манекенките Адриана Лима, Бехати Принсло, Кандис Суанпоул. Те влизат в ролята на футболни играчи на американския спорт.
Супербоул започва в Щатите на 1 февруари, но рекламата призовава мъжката аудитория "да не изпуска топката" и да не забравя за празника на влюбените - Свети Валентин. 14 февруари е най-печелившият празник за Victoria's Secret след Коледа, според AdAge.
Ето и рекламата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.