BuzzFeed представя първата си телевизионна реклама

Американският информационен сайт BuzzFeed ще излъчи първата си телевизионна реклама в ефира на Супербоул 2015 на 1 февруари, съобщава Adweek.

Звезди във видеото са красиви домашни котки. Клипът е обръщение към тях от глас зад кадър, започващо със "Скъпо котенце...". Той е продължение на брандираните видео серии на BuzzFeed “Dear Kitten” в интернет, финансирани от марката котешка храна Friskies. Сериите са доста популярни в САЩ, с над 30 милиона прегледа в YouTube. Разпространяват се от миналата година. 

В ТВ спота, който е пета част от поредицата, се виждат котки, учудени от поведението на стопаните си пред телевизора по време на американската футболна лига Супербоул. Рекламата, която ви представяме след текста е пълната онлайн версия - в ефира на голямата игра на САЩ ще се излъчи 30-секундна част от нея. 

С това видео за първи път в Супербоул ще се рекламират едновременно две марки - BuzzFeed и Friskies, въпреки че рекламодателите са платили то да се излъчва по този начин само на местно ниво, не на национално - в няколко градове. Това означава, че ще похарчат по-малко от 4,5 млн. долара, необходими за да завъртят видеото в националния ефир на Щатите. 

Рекламата е дело на BuzzFeed Motion Pictures - студиото на издателя, което прави видео съдържание за сайта му и платено съдържаание за рекламодателите. 

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Скуката – тайната съставка на успеха
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.