29 награди за Samsung от рекламния фестивал в Кан

29 награди за Samsung от рекламния фестивал в Кан

Южнокорейската компания Samsung Electronics спечели 29 награди за успехи в рекламни активности през последната година на престижния международния фестивал за творчество Cannes Lions.

Samsung беше отличена за 11 кампании. Креативността и маркетинговият подход, открити в тях, помогнаха на Samsung да стане първата корейска компания, получила приза "Creative Marketer of the Year" на фестивала. 

Два от печелившите проекти на Samsung - brainBAND и Voices of Life - са част от инициативата Launching People. Тя получи признание от творческата гилдия, включително и на миналогодишното издание на Cannes Lions. Иновативният подход на кампанията демонстрира социална стойност и насърчава потребителите да споделят свои идеи със Samsung и да следват мечтите си.

Blind Cap, гривна и плувна шапка, които предупреждават плувците с увредено зрение, когато наближат края на плувния коридор, спечели две отличия, включително златна награда в категорията "Activation by Proximity". Устройството бе одобрено от испанския параолимпийски комитет и може да бъде готово за употреба на Параолимпийските игри в Рио тази година, на които Samsung е официален спонсор.

Тази година отбелязва 63-то издание на Международния фестивал за творчество Cannes Lions, който събра повече от 15 000 комуникационни, рекламни и маркетингови експерти. Фестивалът се провежда традиционно в Кан, Франция, като през 2016 г. бяха представени повече от 43 000 проекта в 24 категории, вариращи от ТВ реклами до преса, външна и онлайн реклама, PR и маркетинг.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ