Harvard премахва титлата „house master”

Университетът „Харвард“ ще премахне титлата „house master” на свои служители заради протестиращи студенти, които твърдят че тя препраща към робовладелческия период на САЩ, предава Би Би Си.
Учебното заведение не е приело твърдението на студентите, но все пак реагира на тяхната кампания.
Harvard ще въведе промени в работните названия на 24 свои служители, но няма да посяга на употребата на думата „master” в магистърските дипломи (Master's degree). Само така наречените „house masters”, които отговарят за университетските общежития, вече ще се наричат „faculty deans”.
Предстои също Училището по право към университета - Harvard Law School, да вземе решение дали да промени официалния си герб по настояване на студенти. В него се съдържа семейният герб на Айзък Роял, дарител на колежа и основател на първата му професура, който бил известен като брутален робовладелец
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.