Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Страхотно послание рекламира Stihl
Всички са навън, в градината пред къщата, но някак не са реални. Семейството, кучето, растенията на двора са направени от цветни кубчета, може би от пиксели, също като тези на монитора. Внезапно започват да се разпадат…
Това показват кадрите в новата реклама на германския производител на машини и оборудване за поддръжка на градината пред дома – Stihl. Посланието е „Станете истински. Излезете навън”.
Идеята е на австралийската рекламна агенция Whybin\TBWA\Tequila. Филмчето можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
БНБ: Делът на лошите кредити в банките намалява
Финанси |МВФ: Търговското напрежение може да доведе до пазарни сривове
Икономика |Meta е изправена пред екзистенциална заплаха в процес за Instagram и WhatsApp
Компании |Превръщат исторически кораб в най-големия изкуствен риф в света
Любопитно |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.