Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да разширите обществото на лоялните клиенти
Обновена 01:13ч., 30.10.2014
Лоялните клиенти са важен двигател на устойчивото развитие на бизнеса. Обикновено те са много по-малко чувствителни към цената, „имунизирани“ са към натиска и предложенията на конкурентите. Освен това могат да бъдат мощно маркетинг оръжие, защото защитават и промотират компанията онлайн и на живо напълно безплатно.
Как да разширите тази общност? Американският автор Майса Соломон дава следните съвети в електронното издание Entrepreneur:
- Научете се да предвиждате желанията на клиентите. Когато нуждите им са предусетени преди да са заявени, компанията показва, че мисли за хората си поотделно. За тази способност маркетингът и представителите на търговските отдели нямат нужда от телепатични способности. Просто трябва да познават клиентите добре.
- Не бързайте да назначавате. Дори в компаниите с перфектно обслужване един разсърден на света служител може да съсипе приятното впечатление, лоялността на хората и мотивацията на екипите. Затова, когато назначават, мениджърите не бива да прибързват с избора на кадри, само за да запълнят свободната позиция. По-добре да изчакат малко и да оставят мястото свободно, отколкото да изберат неподходящ човек.
- Създайте речник на потребителското обслужване.Той трябва да съдържа тези позитивни думи и словосъчетания, които отговарят на философията на марката и стратегията на маркетинга. И да изключва излишните. Например фразата „Няма да имате повод за притеснение“. Тя може да звучи подходящо за чиновник в Портланд, който продава автомобилни застраховки, но не и за експерт на „Картие“ в Милано, който представя сертифицирани диаманти.
- Покажете признателност към всеки завърнал се клиент. Отношението на служителите към клиентите трябва да е възможно по-лично. За да се създаде лоялност, с хората трябва да се общува така, сякаш те говорят с фризьора си, с барман или с портиер на хотел.
- Направете всяко „Здравейте!“ и „Довиждане!“ перфектно. Психологически изследвания показват, че хората помнят първите и последните минути от срещата си с човека, който ги обслужва много по-ярко и за по-дълго, отколкото всичко останало, преживяно в неговата компания.
- Ускорете обслужването си. Модерните клиенти очакват всичко да се случва много по-бързо, отколкото се е случвало на поколенията преди тях.
- Покажете се като личност. Когато клиентите общуват с компанията, те предпочитат да имат пред себе си човек, който я представлява. Независимо дали става дума за комуникация по телефона или онлайн.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Завърши плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ „Козлодуй”
Енергетика |
Обновена 16:00ч., 23.11.2024
Шефове на водещи телекомуникационни компании на спешна среща в Белия дом заради хакерска шпионска група
Свят |
Обновена 15:30ч., 23.11.2024
Мощна хиперзвукова вълна от космоса е достигнала Земята след сблъсък на галактики
Наука и Здраве |
Обновена 15:00ч., 23.11.2024
Лошото време на Балканите прекъсна въздушния трафик в Турция и остави хиляди без ток в Сърбия
Свят |
Обновена 14:30ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
България |
Обновена 10:45ч., 23.11.2024
Скуката – тайната съставка на успеха
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 23.11.2024
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Свят |
Обновена 10:00ч., 23.11.2024
Експерти и анализатори учредяват политическата партия „България може“
България |
Обновена 11:30ч., 23.11.2024
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.
Бизнес |
Обновена 08:30ч., 23.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 23.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.