И Samsung с рекламен експеримент - в Цюрих

Големите марки продължават да финансират акции със случайни участници, проведени в големи градове, чиито видеозаписи впоследствие служат за "вирусна" реклама в мрежата. 

Пореден пример е забавен експеримент на германската агенция Heimat, организиран за Samsung на жп гарата в Цюрих.

Случайни минувачи на гарата се съгласиха да участват, като застанат пред умна машина, подобна на билборд, която трябваше да наблюдават продължително, без да отклоняват погледа си. Колкото по-дълго гледаха, толкова по-голяма отстъпка получаваха при покупка на новия смартфон Samsung Galaxy S4, който следи погледа на човека. Според правилата участниците са могли да получат безплатно телефон, ако успеят да не изместят вниманието си от екрана 60 минути.

От видеото се вижда, че идеята е събрала тълпа от наблюдатели и е предизвикала емоции. Ето го и записът. Той бе прегледан милион пъти в YouTube за няколко дни. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.