Да се харесаш на богатите

Да се харесаш на богатите

Често ме питат защо се смята, че предимно специализираните телевизионни програми, радио форматите и рекламата в доставчиците на дигитална телевизия достигат свръхбогатите.

Да ви припомня - масмедиите са насочени към масите! Рекламата в тях не се цели в тези, които притежават голямо състояние. Най-богатите гледат и тях, но вкусовете им са насочени към други видове стоки. Подходът към тях трябва да е различен. Маркетинг съобщенията не бива да разчитат на натиска, а на привличането.

Как се привличат богатите? Въпрос стар, колкото историята. Ако сте в рекламния бранш и искате да провокирате вниманието на тези, за чиито обаждания и електронни писма отговарят секретарки, и които не шофират лично, а се возят на задната седалка, имайте предвид следното:

      1. Влезте в техния свят. Разпознаването е резултат на постоянна повтаряемост. През 1924 г. младият, предприемчив Аристотел Онасис намира капитала, който му е необходим, за да започне бизнес, чрез познанствата си в бар, който често посещава. Дрехите, които той носи и външния вид, който поддържа, отговарят на средата.

Поука: За да имате успех, който се дължи на богати приятели, трябва да познавате и се вписвате в тяхната среда.

      2. Бъдете полезни. Ако не можете да си позволите да бъдете там, където са богатите, опитайте да им бъдете от полза. Америка научава името Хенри Уинстън от огърлиците, които той започва да прави за красивите, известни актриси за церемониите по връчването на Оскарите.

Поука: Намерете повод. Открийте начин това, което предлагате, да се впише в потребностите на богатите и особено на онези от тях, които обичат да се показват.

      3. Направете продукта си видим за тях. Звучи логично, нали? Най-бързо разрастващата се категория в маркетинга се нарича „продуктово позициониране“. Ако платите достатъчно, вашата марка, стока или услуга може да се превърне в хит чрез киното или телевизията.

Добър пример: Джеймс Бонд кара BMW в два филма от култовата поредица.

      4. Научете ключовите им думи. Помислете какви са думите, които богатите биха изписали в Google, когато търсят продукт от рода на вашия. Помислете за наборът от фрази, които богатият клиент би потърсил чрез най-новото си устройство за достъп до мрежата. И ги използвайте в уеб сайта си.

      5. Примамвайте, вместо да нахалствате. Най-богатите често се изнервят от настоятелни, отчаяни рекламодатели, които подхождат към тях с мисълта „Сега е големият ми шанс! Трябва на всяка цена да привлека този човек!“. Търпението е ключът към успеха в рекламата пред тази отбрана група.

И накрая: помислете добре върху следното: много от представителките на нежния пол, мениджъри на средно големи компании, са склонни да песттят от заплатата си, за да си купят една луксозна стока. Например, едно сако на „Шанел“. Същото сако носят и най-богатите клиентки, които разполагат с лични авоари от 2.5 млн. и имат десет подобни връхни дрехи в гардероба си, които са също толкова скъпи, колкото въпросното сако. Замислете се не е ли по-добре да опитате да привлечете вниманието на 250 от дамите мениджъри.

Рой Х. Уилиямс в Entrepreneur.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.