Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Глобална ретро реклама за голям юбилей на Coca-Cola
Coca-Cola представи нова, „ретро” рекламна кампания по повод 125. годишнината от създаването на марката. Кампанията ще обиколи различните медийни платформи на държавите по света, съобщи marketingmagazine.co.uk. Тя вече се завъртя и в българския ефир.
До 9 май, когато е рожденият ден на марката, в Европа ще бъдат поставени външна реклама и пет специални билбордове, в които се използва 3D технология. Рекламно изображение на гигантска, традиционна бутилка с газираната напитка ще се появи и в някои от най-популярните и посещавани сайтове на Стария континент. На датата 9 май, когато Coca-Cola за първи път започва да се продава в Атланта, Джорджия през 1886 г., служители на компанията ще раздават напитки в Лондон и в други европейски градове.
Днес Coca-Cola Co. е най-голямата компания за безалкохолни напитки в света. Тя продава около 1.7 млрд. бутилки с продуктите си в повече от 200 държави всеки ден.
В изработването на телевизионната реклама по повод годишнината от рождението на бранда има и българска намеса. Рекламата е дело на агенция McCann Erickson Испания, със сътрудничеството на българските специалисти от McCann и McCann Италия, отбеляза BrandRepublic. Тя представлява монтаж на кадрите и образите от различни, легендарни реклами на Coca-Cola от миналия век. Озвучена е от песента “I’d like to teach the world to sing”, която е саундтрак в една от най-популярните и успешни кампании на Coca-Cola от 70-те години на 20 век – тази с изпълнението на хълма (“hilltop campaign”).
Можете да я видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Комисия в парламента ще обсъжда децентрализация на продажбата на винетки
Политика |OpenAI работи по социална мрежа, подобна на X
Технологии |Петролът поевтинява, докато пазарите оценяват ефектите от търговската война
Енергетика |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.