„Всички сме родени да летим“: Hoka укрепва връзката с бегачите

„Всички сме родени да летим“: Hoka укрепва връзката с бегачите

Hoka засилва своя тематичен маркетинг за птиците, насочен към бегачи, чрез нова глобална рекламна кампания, озаглавена „Всички сме родени да летим“, предава Marketing Dive.

Маркетингът стартира с 60-секунден спот „Bird’s Eye“, който показва граблива птица, която се плъзга над планини, горски пътеки и открити пътища във Френските Алпи, осигурявайки поглед отвисоко на бегачите долу. Това е местност, която напомня за корените на Hoka в Анси, Франция. Докато е във въздуха, птицата забелязва бегачи от всички нива на интензивност, от тези, които се катерят по височинни пътеки, до хора, които правят ежедневното си тичане по пътя.

Разгръщането на кампанията започва преди Летните олимпийски игри, важно спортно събитие, и ще продължи през есенния сезон на 2024 г. Пълната кампания ще обхване броудкаст излъчване, телевизия, външна реклама, цифрови канали и социални медии.

Свързването на еуфорията от бягането с птиците в полет остава ключова за марката на Hoka в последните й реклами. Разработена с агенция Anomaly, кампанията „Всички сме родени да летим“ се основава на платформата „Fly Human Fly“, която преди това включваше творчество, вдъхновено от поведението на птичи ята, което Hoka използва, за да покаже разнообразието на бягащата общност.

Носещ подобни теми, „Всички сме родени да летим“ изобразява граблива птица, която лети над Френските Алпи, местност, която напомня за корените на Hoka в Анси, Франция. Докато е във въздуха, птицата забелязва бегачи от всички нива на интензивност, от тези, които се катерят по височинни пътеки, до хора, които предприемат небрежен джогинг по пътя. Разгръщането на кампанията започва преди Летните олимпийски игри, важно спортно събитие, и ще продължи през есенния сезон на 2024 г.

Основана през 2009 г., компанията за спортно облекло Hoka One One спечели придирчивите бегачи благодарение на своите удобни дизайни на обувки и активния достъп до клубовете за бягане, които придобиха популярност след пандемията. Компанията, която е собственост на Deckers Brands, надхвърли продажби от 1 милиард долара миналата година и често се цитира като разрушител на Nike.

Nike, доминираща сила в спортното облекло, се бори в по-широк смисъл, след като даде приоритет на директните канали към потребителите пред връзките с търговията на дребно на едро и не успя да произведе привлекателен маркетинг през последните години. Компанията, която подготвя нашумяла кампания за Олимпийските игри, отчете спад на приходите с 2% през последното тримесечие и намали прогнозите си за цялата година. В момента Nike прокарва своите маратонки Pegasus 41 с програма, която ръководителите описват като „най-всеобхватната кампания за бягане от години насам“. Фирмата също така удвоява своята игра на място, за да се свърже отново с бягащата общност.

Слабостта на категоричните лидери като Nike и Adidas отвори възможност за изява за по-младите марки, които все още изглаждат своята насочена към потребителите идентичност. Hoka представи „Fly Human Fly“ като своя първа глобална платформа за марка и слоган през 2022 г. Концепцията първоначално беше разработена с агенция FCB, преди Hoka да прехвърли отговорностите на Anomaly.  

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                        

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Скуката – тайната съставка на успеха
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.