Партньорската игра на NFL и GameSquare

Партньорската игра на NFL и GameSquare

Професионалната лига по американски футбол в САЩ NFL си партнира с GameSquare, медийна компания за игри и създатели на развлечения, за нова поредица от събития, озаглавена „NFL 4 The Fans Live“, предава Marketing Dive.

Поредицата има за цел да привлече феновете на NFL с интерактивни игри и съдържание, управлявано от създатели. Усилието ще започне с поредица от няколко града, която съвпада с ключови моменти от календара на NFL и включва възможности за стрийминг на живо.

Кампанията ще включва приятелски състезания между таланти както в реални дейности, така и в игрови предизвикателства, и също така ще служи като място за разговор между таланти и футболни фенове. Това може да помогне на лигата да разшири ангажимента си с потребителите, допълва изданието. 

NFL кима към въздействието, което общността на игрите и създателите оказват върху културния пейзаж чрез партньорството си с GameSquare. Този ход е стратегически, тъй като лигата работи за разширяване на ангажимента си с нови и съществуващи аудитории, каза Ед Кианг, вицепрезидент на видеоигрите за NFL, в подробности за изданието. 

„NFL 4 The Fans Live“ ще бъде достъпен както за лична, така и за онлайн аудитория по време на сезона на NFL и ще започне със серия, насочена към важни моменти от календара на NFL. Поредицата ще включва набор от сегменти, като приятелски състезания, докато стриймингът на живо ще бъде място за разговори, предизвикателства чрез чата и изяви на таланти от NFL. Събитието ще приветства гости отвъд NFL, включително изпълнители, интернет звезди и създатели на съдържание за видео игри. 

Поредицата също така отключва няколко нива на възможност за участие на партньори на марката, според подробности за изданието. Ходът може да се хареса на широк кръг от марки, които се интересуват от маркетинг насочен към хората от поколението Z и нарастваща лоялност с повече дигитални спортни фенове около ключови моменти през сезона. Марките продължават да залагат на създателите, като 44% от търговците тази година планират да увеличат инвестициите си в канала. 

Пейзажът на създателите последно беше оценен на 250 милиарда долара и се очаква да нарасне до 480 милиарда долара до 2027 г., според прогноза на Goldman Sachs. За NFL сериал, фокусиран върху създателите, може да му помогне да изгради лоялност сред по-младата публика. Този ход се присъединява към други подобни усилия на лигата тази година, включително партньорство с Gamefam за стартиране на игрално събитие Roblox, насрочено за Super Bowl. NFL наскоро беше цитирана и като марката с третата най-голяма спечелена медийна стойност в TikTok, според проучване на CreatorIQ и TikTok.  

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.