Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|MTV представи една от най-трогателните социални кампании
В рамките на социалния си проект EXIT, музикална телевизия MTV засне нов, трогателен видеоклип, насочен срещу незаконната трудова експлоатация на хора.
Това е четвъртият проект на телевизията в рамките на инициативата EXIT, в която тя си партнира с известни групи, за да създаде социален музикален клип с важно послание. Групата, която озвучава новото видео, е канадската рок банда Simple Plan с парчето й "This Song Saved My life". Преди нея кампанията подкрепиха със свои песни Muse и Radiohead.
Видеото разказва разтърсваща история за експлоатацията на детския труд и работата до крайно физическо изтощение. Всичко започва от ушиването на една обикновена бяла риза. Какво се случва, вижте тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.