9 водещи тенденции в бранд дизайна
Максимилиан Флайтман, член на организацията на предприемачите, базиран в Берлин, Германия, е управляващ партньор на Wizard Ventures и съосновател на Magic Design, който помага на стартиращи фирми и малки и средни предприятия с всичките им графични дизайнерски нужди. Попитахме Макс кои тенденции в дизайна ще накарат вашата марка да бъде забелязана. Ето какво сподели той.
В нашия непрекъснато променящ се свят бизнесът трябва да се адаптира бързо, особено що се отнася до дизайна на марката. От вас като лидер зависи да гарантирате, че вашата компания създава уникално и запомнящо се клиентско изживяване, което изисква създаване и последователно актуализиране на множество визуални активи. Компаниите, които дават приоритет на дизайна като неразделна част от тяхната ДНК и остават в крак с най-новите тенденции, засенчват конкурентите и привличат нови клиенти.
Това са най-добрите дизайнерски тенденции, които вашият бизнес може да използва в своя полза точно сега:
1. Асиметрични оформления
Все повече марки използват асиметрични оформления вместо традиционните мрежови структури. Предимствата са ясни: Такива конфигурации предлагат уникален, привлекателен дизайн, който внушава усещане за креативност и индивидуалност.
Имайте предвид предизвикателствата с асиметричните оформления. Използвайте ги внимателно, тъй като има риск дизайнът да изглежда хаотичен или труден за навигация.
2. Дизайнерски активи, генерирани от AI
Докато превъртате през новинарския си канал, е трудно да избегнете заглавията на AI. Изкуственият интелект ще промени творческата индустрия завинаги и очаквам тази година да отбележи значителна крачка напред в автоматизираното създаване на изображения, дизайни и дори пълни потребителски интерфейси.
Ако технологията изпълни това, което обещава, дизайните, генерирани от AI, ще помогнат на бизнеса да мащабира своя графичен дизайн по-ефективно и последователно.
3. Удебелена типография
Никога не е имало по-добро време за вашата компания да използва удебелена типография, за да направи изявление. Бизнесите със силна идентичност на марката се открояват и удебелената типография може да помогне за укрепване на вашата визуална йерархия. Освен това придава чувство на увереност и авторитет – предимство за повечето марки.
4. Персонализирани илюстрации
Защо не направите марката си по-разпознаваема и не отличите бизнеса си, като използвате персонализирани илюстрации? Докато те са в съответствие с другите ви дизайнерски активи и ценности на компанията, можете да използвате персонализирани илюстрации във всички маркетингови материали – включително уебсайтове, социални медии и дори опаковки. Очаквам повече марки да използват силата на персонализираните илюстрации, за да разкажат своята история и да създадат сплотена визуална идентичност.
5. Тъмен режим
Има стабилен ръст в дизайна на тъмен режим през последните няколко години и той няма да изчезне скоро. Те са особено привлекателни за по-младите потребители, които изглежда имат афинитет към елегантността, елегантността и изтънчеността на тъмния формат. Като съпътстваща полза, тъмният режим може да осигури по-добро потребителско изживяване в среда с ниска осветеност. Въпреки това, оценката дали тъмен дизайн подхожда на вашата марка е наложителна, тъй като може да не е идеален за показване на вашето конкретно съдържание.
6. Минимализъм
Друга популярна тенденция през последните няколко години е минимализмът - и той е тук, за да остане. Добрият дизайн означава да се изпуснат възможно най-много елементи и да се опростят, за да се включат само основни компоненти. Минимализмът помага на потребителите да се ориентират във формата на дизайна и в резултат на това го прави по-ефективен.
7. Автентична фотография
Във време, когато стокови снимки и изображения, генерирани от AI, са навсякъде, потребителите забелязват реални хора и автентична фотография. Тъй като все повече марки се насочват към AI изображения, очаквам силно противодействие в подкрепа на традиционната и минимално редактирана фотография.
По същия начин времето за стокови изображения свърши. На потребителите им е писнало да виждат едни и същи безлични изображения, разпръснати из фирмените уебсайтове и социални мрежи. Ако продължите да използвате стокови изображения, вашите клиенти може в крайна сметка да загубят доверие във вашия бизнес.
8. Аутсорсинг дизайн
Една от най-значимите тенденции в сферата на дизайна е аутсорсването на дизайнерската работа на вашата компания. Превъзходният дизайн не се ограничава до Сан Франциско, Ню Йорк или Лондон – той може да бъде намерен по целия свят. Има изобилие от талантливи бъдещи дизайнери и фирмите могат да спечелят много от работата с глобалната работна сила на свободна практика. Вашият бизнес ще спести време, пари и ресурси, защото няма да е необходимо да наемате и обучавате вътрешни дизайнери. Вместо това потърсете в глобалния набор от таланти, за да идентифицирате най-добрите дизайнери за вашите специфични нужди.
Аутсорсинг дизайнът е по-лесен от всякога и се превръща в жизнеспособна опция за фирми от всякакъв размер. Освен това има все повече стартиращи фирми, които помагат на бизнеса да възложи дизайна без да се прибягва до традиционните дизайнерски агенции.
9. Градиентни ефекти
Градиентните ефекти са популярна тенденция в дигиталния дизайн, която става още по-актуална. Градиентите добавят дълбочина и измерение към различни дизайнерски активи, включително фонове, типография и илюстрации. Потърсете по-ярка и смела цветова палитра - особено увеличаването на пастелните цветове.
Ако дизайнът на вашата компания е остарял, освежете го с една или няколко от тези навременни тенденции. Поддържането на тенденциите в дизайна и селективното прилагане на няколко нови визии може да донесе големи предимства. Обмисленият добре изпълнен дизайн има силата да привлича и задържа клиенти, да изгражда лоялност към марката и да поддържа бизнеса ви пред конкуренцията.
Източник: Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.