Американец улови с лък „морско чудовище”

Снимки, направени от млад мъж за спомен от паметен риболов, предизвикаха истински фурор в САЩ. Кадрите показват, че младият Дъг Кътлър е извадил от река в Ню Джърси поразяващо въображението чудовище.
По данни на „Ню Йорк дейли нюз", цитирани от БТА, преди две години американецът видял рибата във водата и стрелял по нея с лък и стрели. След като улучил животното, той го измъкнал от водата и си направил няколко снимки за спомен. Рибарят бил поразен от дългото морско същество с огромна уста и конусовидни зъби, което повече приличало на герой от фантастичен филм.
Странната находка обаче придоби популярност едва сега, когато фотографиите бяха качени от приятел на риболовеца в социалните мрежи Reddit и imgur. Те вече са били видени от над 1,2 млн. души и привлякоха вниманието на много зоолози. Според специалистите чудовището може да е морска минога. Миногите обаче достигат на дължина до 90 сантиметра, а уловената изглежда прекалено голяма, коментират експерти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.