Sony уби конкуренцията! Пуска камера за телефон с 16 мегапиксела

Sony даде сериозна заявка за лидерското място, за най-добра камера, правена за мобилни телефони. Досега то се заемаше от Panasonic, който наскоро пусна телефон с камера 13,2 мегапиксела.
Днес Sony обяви, че са изработили нова матрица Exmor R, чието разширение е 16,41- мегапиксела, съобщават от компанията. Новата разработка е с размери около 9 мм. Благодарение на нея, камерата ще може да снима HD видео от 1080 пиксела с честота 30 кадъра в секунда.
Камерата се очаква да бъде пусната за масово производство в началото на следващата година, а цената й ще бъде около 12 хил. йени (144 долара).
Освен това изобретение, Sony представиха и най-малката и тънка камера, правена някога за мобилни телефони. Размерите на модулите са 8,5 на 8,5 мм при дебелина 5,67 мм. Модулът IU105F2 ще бъде инсталиран в мобилните телефони заедно с 8-мегапикселова матрица.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.