Seat пуска онлайн състезание жените или мъжете са по-добри шофьори

Seat пуска онлайн състезание жените или мъжете са по-добри шофьори

Автомобилната марка Seat, собственост на Volkswagen, инвестира в интернет реалити игра, пише marketingmagazine.co.uk.

Играта ще изправи жените срещу мъжете, за да се види от кой пол са по-добрите шофьори. Тя се казва Seat Sex Drive и цели да провокира представителите на двата пола във Великобритания на възраст между 18 и 44 г. Идея е да популяризира марката Seat и да създаде чувство на обвързаност към нея в таргетираните зрители и участници.

От Seat ще привлекат 300 британски шофьори, които ще участват в реалити сериите чрез Facebook или чрез сайта на Club Seat. В големия финал на състезанието ше участват четирима мъже и четири жени. Краят на шоуто ще се излъчи онлайн в седем серии. Водещи ще бъдат телевизионната звезда Джак Озбърн и Ема Уилис, водеща на британския Big Brother, която ще представя отборът на жените.

Рекламното интернет шоу ще бъде разработено от агенцията AnalogFolk. Медийното му планиране и закупуване са поверени на MediaCom.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера