Facebook въведе такса за промотиране на статусите в САЩ

Facebook въведе такса за промотиране на статусите в САЩ

Социалната мрежа Facebook пусна платена услуга в САЩ, с която всеки може да промотира статуса си след заплащане на определена такса. По този начин той достига до повече приятели, предава „Франс прес”. Услугата е активна от вчера.

"Спонсорираната" информация, която може да бъде обява, благотворителна акция, съобщение за годеж или просто нещо, което хората искат приятелите им да видят, ще се появява на челно място в потока на новините, след като си платите.

Новата услуга се тества от май в Нова Зеландия и още няколко други държави. От пролетта социалната мрежа предлага и подобна платена услуга, но насочена към компаниите.

Мрежата на Марк Зукърбърг има близо милиард потребители, но анализаторите продължават да изразяват съмнения в способността й да се възползва от тази база, за да печели наистина.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса