Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Европейският пазар на нови автомобили най-сетне записа ръст

Eвропейският пазар на нови автомобили най-накрая се върна към растежа – през август е регистриран ръст от 4,4%, който слага край на тринадесет месеца пореден спад. Въпреки това – с 650 305 регистрирани единици – този резултат остава далеч под нивата отпреди пандемията. Всички ключови пазари в ЕС допринесоха положително за растежа на региона, като се наблюдават солидни печалби в Италия (+9,9%), Испания (+9,1%), Франция (+3,8%) и Германия (+3,0%). Това съобщи Европейска асоциация на производителите на автомобили (ACEA).
От януари до август 2022 г. обаче, общите обеми се свиват с 11,9% на годишна база, достигайки близо 6 милиона продадени нови леки автомобили. Въпреки скорошното подобрение, по-ранните спадове оказват негативно влияние върху кумулативното представяне. В резултат четирите ключови пазара са изправени пред загуби: Италия (-18,4%), Франция (-13,8%), Германия (-9,8%) и Испания (-9,4%). Като основна причина Асоциацията посочва прекъснатите вериги на доставки и продължаващия недостиг на полупроводници.
Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA) представлява 16-те големи базирани в Европа производители на автомобили, ванове, камиони и автобуси - BMW Group, DAF Trucks, Daimler Truck, Ferrari, Ford of Europe, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco Group , Jaguar Land Rover, Mercedes-Benz, Renault Group, Stellantis, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group, Volvo Cars и Volvo Group.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.