Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Гогов: "Южен поток - България" продължава да работи

“Южен поток - България” продължава да работи, съобщи изпълнителният директор на проекта Димитър Гогов пред БНТ.
"Единствената цел на екипа и ръководството е да бъдат остойностени вложените средства в проекта. Практически “Южен поток” не се строи, защото не е започнало реалното строителство, но се извършват работи, които да доведат до окончателно получаване на разрешение за строителство", допълни Гогов.
"Въпреки че проектът е прекратен на политическо ниво, има процедури, които не могат да бъдат спрени. Това е изкупуване на сервитутни права, започнати процедури от 37 общини. В момента екипът работи по тези въпроси", поясни той.
Според Гогов по проекта ще се работи, докато двамата акционери вземат решение, че минават към друг етап от развитието на "Южен поток".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Xpress Factoring - нов финансов инструмент предлага решение за експресно оборотно финансиране и ликвидност
Финанси |Рюте: Пътят на Украйна към НАТО остава необратим
Свят |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |16-и Зелен и енергиен форум: Новите правила
16-и зелен и енергиен форум |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.