Колата на Мартин Димитров със срязани спирачки

Депутатът от Реформаторския блок Мартин Димитров съобщи, че спирачките на колата му са били срязани.
Пред Нова тв той съобщи, че автомобилът му е бил умишлено повреден:
„Жена ми трудно намира места за паркиране пред вкъщи и трябваше аз да потърся място. Когато тръгнах да паркирам автомобила, педалът на спирачката потъна докрай, което е необичайно. Успях бавно да закарам колата до сервиз. Оттам ми се обадиха притеснени и дори ми пратиха снимки. Според тях някой целенасочено и злонамерено е прерязал метална тръба, от която е изтекла спирачната течност".
Колата била използвана и от Димитров, и от съпругата му.
Според депутата някой е следил семейството му. „Това твърде вероятно е свързано с търсенето на отговор на въпросите „Кой източи КТБ?" и „Защо цените на горивата в България са едни от най-високите в ЕС?", коментира той.
Димитров каза, че вече се е обадил на министъра на вътрешните работи Румяна Бъчварова и предстои оглед на автомобила.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.