Европрогноза: Тази година стагнация, догодина – възстановяване

Българската икономика ще бъде в стагнация през 2010 г., а догодина ще започне да се възстановява. Такава е пролетната икономическа прогнози на Европейската комисия за развитието на страните от Европейския съюз.
ЕК повиши очакванията си за растежа на икономиката на еврозоната тази година въпреки дълговата криза, но отбеляза, че свиващите се икономики на Гърция, Испания и Ирландия ще дърпат надолу района, предаде Асошиейтед прес.
Очакванията са икономиката на еврозоната да нарасне с 0,9, вместо с прогнозираните през ноември м.г. 0,7 процента. За икономиката на целия ЕС се предвижда по-бързо темпо на растеж или 1 процент, информират световните агенции.
За Гърция, Европейската комисия прогнозира рецесия от 3 процента през тази година и с още 0,5% през 2011 г.
За Испания и Португалия прогнозите сочат рецесия от 0,4 на сто за първата и нарастване на икономическата активност с 0,5 на сто за втората.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.