Председателят на СЕМ: Политиците предпочитат социалните мрежи за общуване с аудиторията

TikTok в момента е гореща тема. В Европа Законодателният акт за цифрови услуги е този, който въвежда ред в модерацията на големите интернет платформи и търсачки. Той вменява задължението платформите сами да регулират системни рискове, които могат да защитят правата и интересите на потребителите. Забранена е незаконната търговия с животни и оръжия, както и темите за сексуалната експлоатация на деца. Същевременно СЕМ продължава да регулира традиционните медии. Те са гарант за плурализъм, независимост и критични журналистически въпроси. Виждаме колко повече политиците са изкушени да използват социалните мрежи, за да достигнат до своята аудитория, дори печелят избори чрез тях. Това каза в ефира на NOVA NEWS и.д. председател на СЕМ Симона Велева.
Тя посочи и положителните страни на социалните мрежи. „Много е полезно, когато стане скандал, защото в доста случаи той тръгва именно от топзи тип медии, а след това журналистите доразвиват темата и задават въпроси”, заяви Велева.
Тя обясни, че наскоро СЕМ прие препоръки за достъпа до медийно и онлайн съдържание за деца, насочени към най-малките. „Медийната грамотност се гради, така както хранителните и хигиенните навици у децата”, добави Велева.
По нейни думи СЕМ продължава да изпълнява своите функции по закон. „България и сегашното правителство имат доста работа по Акта за изкуствения интелект и Европейския акт за свободата на медиите. Ще се наложи и изменение в Закона за радиото и телевизията, както и на Законодателния акт за цифровите услуги, като координатор ще е Комисията за регулиране на съобщенията”, обясни тя.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Nissan ще намали производството на най-популярния си в САЩ джип
Компании |Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.