Нов протест в София заради войната по пътищата

Протестите срещу безнаказаността и опасните пътища, които отнемат човешки животи, продължават и днес. В София, от 13:00 ч., граждани отново ще се съберат, за да изразят своето възмущение.
Повод за масовото недоволство стана трагичният инцидент с 12-годишната Сияна. Този случай предизвика голяма вълна от обществен гняв.
Протестиращите вече заявиха ясно своите искания: незабавно обезопасяване на най-опасните пътни участъци и по-строги мерки за нарушителите.
В отговор на протестите, регионалният министър Иван Иванов проведе вчера среща с ръководствата на всички Областни пътни управления. Обсъдени бяха конкретни графици за ремонт и обезопасяване на опасните отсечки.
На работната среща с директорите на пътните управления присъства и председателя на АПИ инж. Йордан Вълчев.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Apple увеличи производството на смартфони в Индия до 22 млрд. долара през 2024-2025 г.
Компании |БНБ: Делът на лошите кредити в банките намалява
Финанси |МВФ: Търговското напрежение може да доведе до пазарни сривове
Икономика |Meta е изправена пред екзистенциална заплаха в процес за Instagram и WhatsApp
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.