МВР и Агенция "Митници" започнаха акция "контрабанда" по границите

МВР започна операция по границите на страната, в която участват служители от "Гранична полиция", ГДБОП, Агенция "Митници" и Националната агенция за приходите, предава БНР.
Извършва се контрол по създадената организация на работа за нормален пропускателен режим - чрез разчет на силите и средствата, провеждане на ротация на служителите, работещи в рискови за корупция зони или изпълняващи рискови за корупция дейности. Задачата е недопускане на преминаване на недекларирани стоки без да бъдат платени дължимите митнически такси и данъци.
Смесените екипи контролират и реда за проверките на преминаващите през гранични пунктове хора и превозни средства. В рамките на превенцията на корупционни практики и злоупотреба със служебно положение проверяващите провеждат вторични беседи с преминалите през митническа и гранична проверка пътници за установяване на евентуални проблеми и инциденти, възникнали при преминаването им през страната.
Операцията се реализира по разпореждане на министъра на вътрешните работи Калин Стоянов, съгласувано с Министерството на финансите. Заложената цел е засилено противодействие на контрабандата и други престъпления през държавната граница.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.