КЗП ще обжалва съдебното решение за увеличените такси на мобилните оператори

Председателят на Комисията за защита на потребителите Мария Филипова ще обжалва съдебно решение за увеличените такси на мобилните оператори.
Административният съд в София отмени заповеди на Филипова, с които тя се опита да спре увеличенията при два от операторите, предава БНР.
Не отговаря на истината, че новите цени са окончателно потвърдени, пишат от КЗП и допълват, че решенията ще бъдат обжалвани пред Върховния административен съд. Филипова поиска и отнемане на лиценза на двата оператора.
С позиция срещу председателката на КЗП излязоха от организация на отдаващите бързи кредити. Филипова заплаши небанковите институции със съд, ако не преразгледат вече сключени договори и не отстранят клаузи, нарушаващи правата на кредитополучателите.
От Асоциацията за отговорно небанково кредитиране твърдят, че Филипова отваря пространство за лихвари и полузаконни практики чрез натиск срещу работещите на светло фирми.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.