13-годишно детенце загина при катастрофа на пътя Варна-Бургас

13-годишното дете загина при катастрофа във Варна, съобщиха от пресцентъра на ОДМВР - Варна, предаде агенция Фокус. Днес, около 08:30 часа, на АМ „Черно море”, в посока град Бургас, малко след края на „Аспарухов мост”, 38-годишният водач на лек автомобил от град Варна губи контрол над автомобила и се блъска последователно в предпазните мантинели.
Вследствие на инцидента са пострадали две деца - пътници от автомобила, на 9 г. и на 13 г. от град Варна. 13-годишното момченце е пострадало тежко, като е настанено за лечение с фрактура на черепа в МБАЛ „Св. Анна”, в безсъзнание, с опасност за живота. По-късно детето е починало. Другото пострадало дете е получило контузни наранявания, като поради съмнение за фрактура на череп, също е настанено за наблюдение в болнично заведение, опасност за живота му няма.
По случая има образувано досъдебно производство. Причините и обстоятелствата около инцидента се изясняват.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.