Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Италианската мафия държала и бизнеса с домати

Отглеждането и продажбата на домати обикновено не се асоциират с организираната престъпност, но и това скоро ще се промени, отбелязва BBC. Италианската полиция разследва твърдения, че мафията в страната доминира дистрибуцията на домати от сорта "пачино".
Твърденията първо бяха разпространени от популярния италиански водещ Алесандро ди Пиетро, който в предаването си призова хората да не изкупуват доматите пачино и да бойкотират продажбата им, защото те се търгуват от италианската мафия. По думите му доматите се продават 11 пъти по-скъпо, отколкото се плаща на работниците, като разликата се прибира от престъпниците.
Обвиненията на Ди Пиетро шокираха голяма част от италианците, защото много от потребителите смятат този вид домати за най-вкусни и сочни, в сравнение със всички останали, които се разпространяват в търговската мрежа.
Шоуто на Ди Пиетро се занимава със сравняване на цените на хранителните продукти и с пазаруване. То е гледано предимно от домакини. Тематиката му привлича голяма част от аудиторията пред малкия екран, защото е свързана с вниманието, което италианците по традиция обръщат на храната.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.