Новото Clio R.S. - ежедневна наслада и динамика

Новото Clio R.S. - ежедневна наслада и динамика

Renault представи новото Clio R.S. 200 EDC. Най-новият член на R.S. семейството на френския автомобилен производител извежда привлекателността на спортното шофиране на ново ниво, благодарение на въвеждането на EDC трансмисията с двоен съединител и на новия 1,6 Turbo двигател, разработен от Renault Sport.

Автомобилът се възползва от най-новите виждания на Renault по отношение на комфорт и функционалност, докато Renault Sport Technologies вкарва опита си, изкован в моторния спорт. Резултатът от тази уникална комбинация е лесно и приятно шофиране в ежедневието. Въпреки това, ако водачът пожелае, новото Renault Clio R.S. 200 EDC e също толкова способно да се превърне в истински спортен автомобил с изключителни способности. Проектиран от Renault Sport Technologies, новото Renault Clio R.S. 200 EDC се произвежда в Диеп, Нормандия, Франция, и се прицелва към ценителите на красивите автомобили и взискателните педанти.

“Новото Clio R.S. 200 EDC застава на върха в гамата на Renault Clio не само заради динамичния си потенциал, но също и заради изключителните си статут и характеристики. В допълнение на идеалната си пригоденост за ежедневно шофиране, новото Clio R.S. 200 EDC впечатлява с факта, че е толкова лесно за шофиране, както и с безпрецедентния си комфорт и нисък разход на гориво, които го правят по-гъвкаво от всяко друго спортно Clio, появявало се преди него” , коментира Али Касаи, програмен вицепрезидент – A/B гама, Renault.

“Изкушаващо е новото Clio R.S. 200 EDC да бъде описано като „флагманското“ Clio. Излишно е да казвам, но най-педантичните клиенти – които винаги са били безкомпромисни, когато е ставало въпрос за динамика – ще открият автомобил, който е не само екстремно бърз, но и вълнуващ за управление и оборудван с ненадминати технически иновации. Всъщност, Renault Sport Technologies успя да вдъхне живот на цялото си ноу-хау, което натрупа в автомобилния спорт през последните десетилетия и да го внедри в новото Clio R.S. 200 EDC. Той е истински Renault Sport модел.” Едновременно с това, по-прагматичните ни клиенти, които са привлечени от линиите и вида на новото Clio R.S., но които се притесняват от „радикални“ автомобили, също много бързо ще бъдат привлечени. Настройките на новото Clio R.S. 200 EDC могат да се регулират, за да предложат изключителна динамика, когато това бъде потърсено, или по-рационално пътно поведение в останалата част от времето. На този пазар, където търсенето на висококачествено автомобилно изживяване върви ръка за ръка с търсенето на динамика, да предложиш два автомобила в един е силно иновативен подход”, заяви Патрис Рати, изпълнителен директор на Renault Sport Technologies.

Комбинацията между 1,6-литров турбо двигател и 6-степенна предавателна кутия с двоен съединител е уникална за новото Clio R.S. 200 EDC. Неговите 200 к.с. и 240 Нм могат напълно да се експлоатират чрез перфектно настроени предавателни числа, които могат да бъдат избрани автоматично или механично.

Бракът на този двигател с EDC трансмисията лежи в сърцето на педантичния развоен процес, извършен от Renault Sport Technologies. Отделно от специфичната работа по настройката, извършена за новото Renault Clio R.S., двигателят се възползва от детайлната фина настройка на входящия въздушен поток, дистрибутора, дросела и турбото.

За отличителната гъвкавост на новото Clio R.S. 200 EDC може да се съди по това, че той запазва изумителния си старт, когато застане срещу хронометъра: спринтът 0-100 км/ч отнема само 6,7 секунди, изминава 1000 метра за само 27,1 секунди от старт от място и на състезателната писта може да достигне максимална скорост от 230 км/ч. Новото Renault Clio R.S. 200 EDC е истински Renault Sport модел.

Подобно на всички Renault Sport модели, новото Renault Clio R.S. EDC се предлага с избор от две шасита. Опционната Cup версия е специално разработена за още по-спортно поведение: тя е с 3 мм по-ниска, 15% по-здрава на усукване и се възползва от по-бърза кормилна колона.

С натискането на бутона R.S. Drive се модифицира електронния контрол на трансмисията (програмирането на смяната на предавките и времето за смяна на предавка) и двигателя (реакция спрямо позицията на педала и engine pitch). Променя се и начина, по който се намесват ESC и ASR тракшън контрола, както и усещането на серво усилвателя. Тази система е базирана на избор от три различни режима (Normal, Sport и Race), които модифицират динамичните характеристики на новото Clio R.S. 200 EDC като функция на шофьорските желания, нужди и използване. В резултат на това, новото Clio R.S. 200 EDC наистина е няколко автомобила, събрани в един.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня