Peugeot 2008 - градският кросовър

Светът се променя и става все по-урбанизиран. Новото поколение обича града, но използва всяка възможност, за да излезе извън него. В съответствие с динамиката на живота си, клиентите търсят автомобил, който да улесни ежедневието им, но и да ги очарова.

Дълъг едва 4,16 м и широк 1,74 м, Peugeot 2008 съчетава по уникален начин удобството на управлението на шосеен автомобил, здравината на SUV, забележително пространство в купето и комфорт. Еднакво ефикасен в града и извън него, благодарение на системата Grip Control за oптимизиране на задвижването.

Предната част отговаря на естетиката на марката. Елементите са сглобени така, че да се избегне разхищение на материали. Елегантният преден капак внушава сигурността и лекотата на 2008, а издадената решетка му придава изисканост и сила. Изключителната форма на оптичния блок, който включва дневни LED-светлини, очертава точно различните функции, които придават допълнителна изразителност, техничност и индивидуалност на предната част.

Голямата остъклена площ, в това число панорамният покрив, обещават просторно и отворено към околния свят купе.

Задната част изразява едновременно здравина и динамика. Над багажника се вижда вдлъбнатината на покрива, вдъхновен от Peugeot RCZ. Широкият капак на багажника е обграден от забележителните задни светлини с три следи, подчертани със светодиоди.

Атмосферата в купето е неповторима благодарение на специфичното осветление: сини светодиоди около уредите на бордното табло във високите нива на изпълнение, както и около панорамния покрив. Дори и версиите без стъклен покрив предлагат уникално усещане – през нощта таванът е като звездно небе, благодарение на светодиодите и красивите мотиви, гравирани с лазер.

Ловък и точен, градският кросовър Peugeot 2008 предлага на водача постоянна информация за пътя и отличен обзор, благодарение на по-високото място за управление. Малкият волан е символ на това управление от нов тип, по-лесно и по-точно.

Всички версии на 2008 са оборудвани серийно с ESP, която може да се неутрализира до 50 км/ч и включва следните функции: против пързаляне на колелата, контрол на стабилността (CDS), помощ при внезапно спиране, електронен разпределител на спирачното усилие.

Възползвайки се от намаленото тегло и аеродинамичния силует, двигателите от гамата на 2008 постигат забележителни стойности на разхода на гориво и емисиите на СО2: от 3,8 л/100 км и 98 г/км.

Опитът и технологичните разработки на групата – 3-цилиндрови бензинови двигатели от ново поколение, внедряване на Stop&Start в бензиновата гама, дизелови двигатели e-HDi – позиционират 2008 като лидер в сегмента си, който съумява да съчетае удоволствието от управлението и грижата за околната среда.

Разработени изцяло от Групата, тези нови двигатели вече доказаха ефективността си по отношение на разходите на гориво и емисиите на СО2. Те са леки и компактни, като 1,2 л VТi е по-лек с 21 кг спрямо 4-цилиндров двигател със същата мощност. Показателите им се подобряват допълнително благодарение на функцията Stop&Start, от една страна, и системите за свръхпълнене и директно впръскване на горивото, от друга.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня