Opel с най-висок пазарен дял в Европа за последните 33 месеца

Opel с най-висок пазарен дял в Европа за последните 33 месеца

Март се оказа доста успешен за германския автомобилен производител Opel/ Vauxhall. Компанията е успяла да продаде в Европа през третия месец на 2014 г. 133 700 броя автомобили, което е с 9,3% повече в сравнение със същия месец на миналата година.

За периода януари-март немската компания е продала в Европа 271 хил. нови автомобила, което е с 12 700, или 4,7% повече спрямо същото тримесечие на 2013 г. Това отрежда на Opel пазарен дял от 6,7% - най-високият от юни 2011 г.

През март и през цялото първо тримесечие Opel/Vauxhall повиши пазарния си дял на пазарите на десет европейски страни. Особен успех Opel отбеляза на родния си пазар в Германия. Със 7,1 процентов пазарен дял от целия автомобилен пазар през март марката добави още 0,3 процентни точки в сравнение със същия месец на миналата година.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера