Opel с впечатляващо представяне в Европа

Opel с впечатляващо представяне в Европа

През първото тримесечие на 2016 г. продажбите Opel са нараснали с 24 000 автомобила, или с 8% на годишна база, до 303 хил. автомобила. За първи път през последните пет години Opel прескочи бариерата от 300 000 продажби на нови автомобили благодарение на успеха на протичащата моделна офанзива, посочват от компанията.

Пазарният дял на компанията в Европа се е увеличил с 0,2 процентни пункта до 6%.

През първото тримесечие продажбите нараснаха на 17 пазара, а пазарният дял – на 15 пазара. Особено силно се представя компанията в Испания, където Opel зае най-високата позиция по продажби на леки автомобили през първото тримесечие.

Новият Opel Astra има голяма отговорност за успеха на автомобилния производител от Рюселсхайм в последно време. От варианта с пет врати на европейския „Автомобил на годината 2016” бяха продадени 37 000 екземпляра през първото тримесечие, което представлява увеличение с около 40 на сто в сравнение с продажбите на предшественика миналата година. Opel вече получи около 150 000 поръчки за новата Astra от цяла Европа, дори преди комби вариантът Astra Sports Tourer да бъде представен в дилърствата на марката. Astra Sports Tourer ще празнува германската си пазарна премиера тази събота на 9-ти април. Германия традиционно е добър пазар за комби автомобили.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера