LinkedIn разработва своя версия на Clubhouse
Списъкът от конкуренти на платформата за аудио комуникация Clubhouse продължава да нараства. В момента LinkedIn тества комуникацията чрез гласови записи в приложението си, предаде TechCrunch.
За разлика от Facebook и Twitter, които също разработват проекти на принципа на Clubhouse, от LinkedIn смятат, че тяхната аудио мрежа ще бъде диференцирана, защото ще бъде свързана с професионалната идентичност на потребителите, а не само със социалния им профил.
LinkedIn вече позволява и публикуването на истории, стрийминг на живо и други удобства за създателите на съдържание. Този фокус върху тях прави платформата за бизнес комуникация по-конкурентна спрямо Facebook, Twitter, Telegram и Discord, които са в различни етапи на разработката на своите инструменти, базирани на аудио контакт между потребителите.
„Виждаме близо 50% ръст в дискусиите в LinkedIn, отразени в истории, видео споделяния и публикации“, обясни Сузи Оуенс, говорителка на приложението. „Разглеждаме как можем да внесем аудиото и в други части на LinkedIn, като събития и групи, за да дадем на нашите членове още повече начини да се свържат с тяхната общност“, добави още тя.
Компанията има стабилна база от над 740 млн. потребители в глобален мащаб. 60% от тях са работили от вкъщи към края на 2020 година, а това е предпоставка за обособяването и успешното внедряване на нови форми на онлайн нетуъркинг.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.