LinkedIn пусна специална версия за Китай
След като преди два месеца LinkedIn напусна Китай, компанията стартира своя локална версия в страната, която се очаква да помогне на професионалисти да намерят работа, а фирмите „да открият големи таланти“, съобщават от LinkedIn.
Новата платформа се казва LinkedIn и е достъпна за устройства с операционни системи Android и iOS, както и чрез нов уебсайт.
Новият проект стартира в средата на декември и според публикация на Мохак Шроф, старши вицепрезидента по инженерство в социалната мрежа за бизнес комуникация, „е само началото“. „В следващите месеци ще градим върху тази основа с обратна връзка от нашите членове и клиенти, за да развием изживяване от световна класа“, пише Шроф в блог пост.
На практика InCareer има функции, сходни с тези на LinkedIn – възможност за разглеждане на обяви от работодатели, кандидатстване за работни позиции, свързване с други потребители в професионалната мрежа, споделяне на съдържание в личния профил, комуникация с рекрутъри. Остава и опцията за създаване на спонсорирани публикации.
До създаването на тази платформа се стигна, след като през октомври Microsoft обяви, че спира местната версия на LinkedIn на фона на засилващата се цензура на Пекин в интернет. По-рано „Уолстрийт Джърнъл“ съобщи, че китайският интернет регулатор е отправил предупреждение още през март тази година LinkedIn да модерира по-добре съдържанието си в 30-дневен срок.
Други технологични гиганти от САЩ дори не се опитват да се задържат на пазара – Twitter, Facebook и Google не оперират в азиатската държава от повече от десетилетие насам.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.