Съобщиха името на пострадалия в Лондон българин

Пламен Райчев е името на българина, за който стана ясно вчера, че е пострадал при последния атентат в Лондон.
Информацията за ранения ни сънародник е получена в нашето посолство от британското външно министерство.
Състоянието на мъжа, който се лекува в болница в британската столица, е стабилно. Той е на средна възраст и е бил пребиваващ в британската столица, заяви тази сутрин пред NOVA зам.-външният министър Георг Георгиев.
„В стабилно състояние е, извън опасност за живота. Роднините му на този етап са спокойни.”, добави Георгиев.
Посланикът ни Константин Димитров вече е поискал свиждане с Райчев.
Жива и здрава е българката, за която МВнР съобщ вчера, че има сигнал от роднини, че не могат да установят контакт с нея и се притесняват да не е пострадала при нападенията в Лондон. Малко след оповестяването на информацията, тя се е свързала с роднините си.
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.