Световно признание и злато от Media & Interactive Design Awards за кампания на А1

Световно признание и злато от Media & Interactive Design Awards за кампания на А1

Златна награда и световно признание за коледната кампания на А1 "Истинските неща се сбъдват".  Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV - Campaign or series на престижните Media & Interactive Design Awards със серия от два телевизионни клипа.

 

https://vimeo.com/339603272

 

 

https://vimeo.com/339603432

 

В 49-ото издание на конкурса бяха подадени близо 1 000 заявки от 39 държави, като от всички кандидатури едва 4% получават златен сертификат. Сред тях бе отличена и коледната кампания на А1.

Един от най-разпознаваемите брандове у нас премина през цялостно ребрандиране миналата година, ставайки А1. Целта на рекламните клипове беше да помогне на хората да се запознаят с новите ценности на А1 в контекста на коледните празници.

Кампанията на А1 бе оценена от 10-членно жури, включващо представители на международни агенции, артисти на свободна практика, преподаватели, криейтив директори, копирайтъри, фотографи, илюстратори и други. Те гласуваха по скала от 1 до 10 по критериите креативност, дизайн, идея и приложение на идеята и изпълнение. Резултатът на заявката се генерира електронно спрямо оценките от журито, като заявките не се борят една срещу друга, а се състезават индивидуално с оценка от 1 до 10, като получилите над 7 точки са и тези, които получават златна награда.

Creativity International Awards е един от най-дълго провежданите независими конкурси за реклама и графичен дизайн. С отличията от конкурса на Media & Interactive Design Awards, броят на наградите, които А1 получи за своята успешна трансформация, надхвърля 30. Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1, бе избран за „Мениджър на годината 2018” в най-престижния конкурс за мениджърски постижения в България. Впоследствие той бе удостоен и с приза „Мистър Икономика 2018” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”. А1 бе обявена за №1 в сектора на телекомуникациите от класацията Superbrands, а услугите А1 Wallet и A1 Smart Home триумфираха в своите категории в надпреварата „Продукт на годината

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера